08 серпня 2024

Я – цінність. Я – можу. Тренажерка впевненості у собі

У наш час кожна людина має бути сильною особистістю, впевненою у значущості свого “я”, у своїй компетентності та почутті власної гідності. Кожній молодій людині, яка готується до дорослого життя, важливо мати уявлення про те, хто вона є, які має здібності і сильні якості, і вчитися довіряти собі, своїм цінностям і відчуттям. На жаль, навколишній світ, який стрімко змінюється, не може забезпечити нам зовнішню стабільність, тому кожній людині потрібно створити її в собі. Зіткнутися віч-на-віч із життєвими проблемами людині зі стабільною самооцінкою набагато легше, аніж з низькою.
Тому ключ № 9 в нашій програмі «Читацьке літо без тривог» - «Самоцінність». Самооцінка — це отриманий досвідченим шляхом доказ нашої відповідності життю та його вимогам. Вона є базовою потребою, що дозволяє функціонувати у світі. А самоцінність – це свого роду імунна система свідомості, що забезпечує нашу психологічну стійкість та здатність до відновлення. Справжня любов до себе та реконструкція самоцінності є основним лейтмотивом підтримки ментального здоров’я. Любов до себе – це увага до своїх почуттів, потреб, бажань, можливостей та обмежень. Почати себе цінувати, вирощувати самоцінність означає поводитись із собою дбайливо, уважно, не знецінюючи та не критикуючи своєї індивідуальності, базово приймати себе таким, який я є – втілити в життя принцип «Я – ОК». Шановний читачу, щоб допомогти тобі виплекати в собі самоцінність, ми підготували для тебе дві прості, але дієві інтерактивні вправи.
ВПРАВА 1. «ДЕКЛАРАЦІЯ САМОЦІННОСТІ» містить у собі книжкові рекомендації та афірмації для ментального здоров'я, щасливого життя і самореалізації.
ВПРАВА 2. «Я ЯК ПОДАРУНОК» - це психологічна практика для роботи із самоцінністю. Гортай слайди, слідуй рекомендаціям і дізнавайся про свої сильні та яскраві якості, які роблять тебе особливо цінним для тебе самого і для інших людей. 
А тепер відмічайся під публікацією № 9 та пиши свої інсайти про сьогоднішній ключик до ментального здоров’я.

Made with Padlet
До наступної зустрічі в програмі літніх читань «Читацьке літо без тривог. Поличка бібліотерапевтичних порад»!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік