29 серпня 2024

У пошуках скарбнички ментального здоров’я. Фінал проєкту «Читацьке літо без тривог»

Ось і завершується, дорогі читачі, наша літня подорож за скарбами ментального здоров’я. Разом ми подолали великий шлях – протягом 12 тижнів літа знайшли 11 ключів для ментального здоров’я: Ключ 1. Намір. Ключ 2. Сам собі казкотерапевт. Ключ 3. Емоційний інтелект. Ключ 4. Родинне коло підтримки. Ключ 5. Мій внутрішній захисник. Ключ 6. Цілюща сила рідної землі. Ключ 7. Дружнє коло підтримки. Ключ № 8. «Чарівна паличка» проти тривожних думок». Ключ 9. Самоцінність. Ключ 10. Цілюща сила письмових історій. Ключ 11. Життєстійкість. 

І сьогодні настав час відшукати останній 12-и1 ключ та підвести підсумки нашої подорожі. Ключ 12. В контакті з собою й зі світом. Гортай слайди і дізнавайся формулу психологічної стійкості, яка допоможе тобі проживати випробування, зберігаючи, відновлюючи та плекаючи ментальне здоров’я, особисту цілісність і соціальні зв'язки.

Перевірити отримані впродовж літа знання вам допоможе підсумкова гра-бродилка «У пошуках скарбнички ментального здоров’я». Натискайте на «Start» і приєднуйтесь до захоплюючої підводної подорожі в пошуках скарбів ментального здоров'я. Зла Королева Тривога забрала ключі від скриньки зі скарбами психічного здоров’я. Зіткніться з нею, щоб повернути їх. Вирішуйте головоломки та виклики, які ви знайдете на шляху, і заволодійте скарбами у морських глибинах! 
Повторити пройдений за літо матеріал ви завжди можете завдяки візуальній дошці на сервісі Padlet.

Made with Padlet

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік