17 лютого 2022

Краса та здоров’я завжди в тренді!

Як зберегти красу і здоров'я в сучасному робочому ритмі?  Недосипання, стресові ситуації,  шалений ритм життя  та неповноцінне харчування можуть негативно впливати як на зовнішність так і на  фізично-емоційний стан людини. Як же вберегти себе в цій ситуації і потурбуватися про свій організм? Ці важливі питання обговорювали сьогодні під час чергового заняття за проєктом «Здорова хвиля» з постійною його учасницею - Людмилою Вогнівенко - лікарем-іридодіагностом, нутріциологом та фітотерапевтом.

 

Пані Людмила поділилася з учасниками заходу своєю авторською програмою «Здорове органічне харчування», під час розгляду якої шукали відповіді на такі важливі питання:

·   як покращити своє здоров’я;
·   як захистити свій організм;
·   як допомогти самому собі;
·   що таке стандарти ISO  ТА USDA.


Упродовж заходу більш детально зупинилися на таких важливих факторах впливу  на спосіб життя як: питний режим, раціональне харчування, фізіологія людини, фізичні навантаження, емоційний стан та актуальні знання  про корисну літературу щодо здорового харчування.

Під час дегустації свіжих овочів розглянути питання залужнення та закислення організму.

Насамкінець поговорили про вітамінізацію організму, адже це питання постає особливо гостро саме взимку, коли свіжих овочів та фруктів, на жаль,  не вистачає.

Пам’ятайте, що  наше здоров’я - в наших руках!  Намагайтесь виділяти час «для себе», слідкуйте за власним здоров’ям. Можливо  саме тоді вам вдасться розкрити секрет збереження краси та молодості.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік