11 жовтня 2024

Подбай про себе

Всесвітній день психічного здоров’я або День ментального здоров’я у світі та в Україні відзначається щороку 10 жовтня. Цей день покликаний звернути увагу на проблеми, пов’язані з психічним станом людини, а також підтримати людей з подібними захворюваннями. Він важливий і для тих, хто не страждає на серйозні відхилення з боку психіки, але переживає складні часи та потребує сили волі й характеру, щоб подолати життєві труднощі.
Що таке ментальне здоров’я та як його підтримувати, розповіли на заході «Подбай про себе» фахівці Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки учням 8 класу Херсонського загальноосвітнього навчально-виховного комплексу № 11. Діти отримали корисні поради та навички.
Під час заходу діти дізналися, що свято було запропоноване ще у 1992 році Всесвітньою Федерацією психічного здоров’я та спрямоване на масове просвітництво людей з актуальних питань, пов'язаних із психологічним станом людини.
Бібліотекарі пояснили поняття ментального здоров’я та надали можливість учням поділитися власним розумінням цього терміну. Також було висвітлено ініціативу Першої леді України Олени Зеленської — Всеукраїнську програму ментального здоров’я, яка стартувала у березні 2023 року. Основний акцент Програми — подолання стресу та негативних емоцій під час війни, а також пошук сил для психологічного відновлення.
Діти переглянули пізнавальний мультфільм з серії «Ти як?», який підкреслює важливість звертати увагу на свій психічний стан і вчасно просити допомоги. Також на заході обговорювали основні ознаки порушення психологічної рівноваги та перші “дзвіночки” ментальних розладів: фізичні, когнітивні та емоційні.
Учасники дізналися про різні технікипідртимання ментального здоров’я та вивчили техніки дихання та виконали вправи «Книжка з малюнком» і «Сокира», що допомагають справлятися зі стресовими ситуаціями, відновлювати контроль над емоціями та знімати напругу.
Знання та навички, отримані під час цього заходу, мають надзвичайне значення для дітей, особливо в умовах війни. Турбота про ментальне здоров’я — це обов'язок кожного. Щоб зберегти свою стійкість і вистояти у цей непростий час, важливо вміти розпізнавати сигнали свого тіла та своєчасно вживати заходів для подолання стресу.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік