13 жовтня 2024

Ключі від моєї суперсили. Бібліотерапевтичний квест

10 жовтня щорічно відзначається Всесвітній день психічного здоров’я. Ця календарна дата покликана звернути особливу увагу громадськості на проблеми, пов’язані з психічним здоров’ям сучасної людини, а також спрямована на підтримку осіб, які переживають скрутні часи та потребують допомоги фахівців, щоб впоратися з життєвими труднощами.
Особливої підтримки у цей день та інформаційної просвіти потребують діти, адже кожній особистості важливо з ранніх років навчитися зберігати стійкість та душевну рівновагу навіть у найскладніших ситуаціях.
А оскільки діти найкраще навчаються новим навичкам саме під час гри, то до цієї дати головна бібліотекарка читальної зали Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки провела для учнів 5-6-класів Херсонської гімназії № 20 та Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №50 імені Романа Набєгова бібліотерапевтичний квест "Ключі від моєї сили".
На початку заходу ведуча розповіла про історію свята і наголосила на важливості збереження ментального здоров'я у теперішній час. А далі почався сам квест, який познайомив школяриків із книгами, читання яких має терапевтичний ефект.
Мандруючи разом із літературними героями книжковими локаціями, діти навчилися від них простим способам підтримки свого психо-емоційного стану.
Василина Огнєва, героїня серії книг Наталії Щерби «Часодії», познайомила учасників із вправою "Моє безпечне місце", а Гаррі Поттер навчив хлопчиків і дівчаток способам боротися із тривогою та страхом за допомогою сміху та щасливих спогадів.
Дівчинка Віра із книги Катерини Єгорушкіної "Мої вимушені канікули" поділилася терапевтичними методиками "Крило янгола" і "Наплічник", а Матильда з однойменної історії Роальда Дала розповіла про цілющий ефект від читання книг.
Зібравши під час квесту ключі від суперсили, кожен учасник отримав набір конкретних інструментів, які і надалі допоможуть їм підтримувати себе у складні часи і зберігати психологічну рівновагу.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік