09 квітня 2024

Здоров’я - найцінніший скарб!

«Здоров’я - найцінніший скарб!» - чуємо ми повсякчас, і саме в дитинстві закладаються корисні звички та основи здорового способу життя. До Всесвітнього дня здоров’я, який щорічно відзначається 7 квітня і був установлений Всесвітньою організацією охорони здоров'я з метою залучення уваги всього світу до проблем здоров'я та популяризації здорового способу життя, для учнів 5-х класів Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №52 з поглибленим вивченням української мови Херсонської міської ради, працівниками бібліотеки було проведено «корисний» інтерактивний захід «Здоров’я - найцінніший скарб! Азбука корисних звичок».
Розпочали захід з розумової розминки у якій треба було проаналізувати вчинки літературних герої по відношенню до свого здоров'я. Гаррі Поттер і Герміона, Чарлі і Поліанна, Кай і Том Соєр та інші герої книг і фільмів є часто прикладом формування різних звичок для дітей, і не завжди корисних.
Під час бесіди діти з’ясували які є складові здоров’я і від чого воно залежить, які чинники впливають на харчову поведінку та яке важливе значення має режим дня та фізична активність. Розгадали анаграми та вікторину про основи правильного харчування.
Людство з давніх-давен зрозуміло ціну здоров'я, присвячуючи цій темі вислови, прислів'я, приказки, тому діти залюбки складали відомі вислови на тему здоров’я людини.
Поговорили сьогодні і про ментальне здоров'я, як стан щастя та добробуту, в якому людина реалізує свої творчі здібності то може протистояти життєвим стресам, і зрозуміли, що долати стрес - це теж частина здорового способу життя! Школярі отримали поради, як вони особисто можуть собі допомогти у стресових ситуаціях.
А на завершення зустрічі, кожен з учасників поділився порадами про те, що саме він робить сьогодні і кожен день аби бути здоровим і щасливим, і просто чудово, що сучасні діти розуміють, що турбуватися про власне здоров’я — це модно, актуально та відповідально!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік