08 квітня 2024

Ключі від моєї сили

Напередодні, 7 квітня, весь світ відсвяткував Всесвітній день здоров'я. І в наш стрімкий час, коли перед нами постає багато викликів життя, стає все більше актуальним навчати дітей дбати про власне не тільки фізичне, але і ментальне здоров’я.
Тому Херсонська обласна бібліотека для дітей імені Дніпрової Чайки запросила учнів 5-х і 6-х класів Херсонської гімназії № 6 на бібліотерапевтичну зустріч, яка відбулася в рамках проєкту «Бібліотека на підтримку ментального здоров'я».
Разом із гімназистами ми шукали «ключі сили», дбаючи про які, можна поліпшити або зміцнити свої ментальне здоров’я.
Ключ 1. Емоції: що вони означають та як з ними дати раду.
Мультфільм «Думками навиворіт» нагадав нам про основні людські емоції. Далі, скориставшись порадами дитячих психологів, разом ми вчилися усвідомленню та проживанню емоцій і почуттів: зокрема, як екологічно та безпечно для інших впоратися із гнівом? Як діяти, коли тобі сумно? Потім діти дізналися про звички і практики на щодень, які успішно допомагають впоратися з емоційними станами. Також діти поділилися власними способами справлятися із некомфортними внутрішніми станами.
Ключ 2. Тіло: вправи і поради для здоров’я та бадьорості.
Як каже приказка, «У здоровому тілі – здоровий дух»! Тут на поміч нам прийшли інструменти для проживання емоцій через тіло: практика «Сканування тіла», яка викликає розслаблений стан, техніка «Вісімка», яка через рухи очима допомагає позбутися стресу, та практика на заспокоєння «Дихання за квадратом».
Ключ 3. Слово: зцілення через читання і письмо.
Ключиками бібліотерапії стали книги, які дбають про ментальне здоров’я і через наповнені сенсом тексти навчають дитину черпати сили в собі та оточуючому світі. Це книги: «Ключі сили» Світлани Ройз, «Стресостійкість» Міту Стороні, «Маленькі тривожні монстри» Веріті Кроссвелл та терапевтичні вірші Ліни Костенко.
Ключ 4. Ресурс цілей і мрій
У цій рубриці ми склали терапевтичну казку на основі ілюстрацій відомої художниці Вікторії Франко, в якій змалювали щасливе майбутнє українців у мирні державі.
Як домашнє завдання діти отримали рекомендацію написати собі лист у щасливе майбутнє та запечатати його до бажаної дати.
В кінці ми зібрали всі ключики сили в одну в’язку, яку кожен з присутніх забрав із собою у власне життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте ваше ім'я та вік