Осінь – час, коли після літньої спеки і довгого сонячного дня наш організм переналаштовується на довгу зимівлю. До того ж, восени школярі повертаються до активної навчальної діяльності. Тому особливо важливо у цей час подбати про своє ментальне здоров’я і психологічну стійкість. І найкращий у цьому порадник і помічник – це хороша книга.
Саме тому, разом із головною бібліотекаркою читальної зали Херсонської обласної бібліотеки для дітей ім. Дніпрової Чайки учні 5-х, 6-х і 7-х класів Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 53 здійснили літературно-психологічний квест «Книжками за ментальними скарбами», під час якого дізналися, як працювати з емоціями, зіграли в літературні ігри та виконали терапевтичні вправи.
Перша зупинка квесту – «Емоційна» – допомогла школярам довідатися про те, що таке «Емоційний інтелект» та відкрити в собі суперсилу розпізнавати емоції та керувати ними. Книжковий огляд «Топ книжкових порад з емоційного інтелекту» підказав учасникам квесту, до яких книг звернутися, щоб більше дізнатися про світ емоцій.
Книжкова вікторина «Небояки та усміхаки: дитячі книги для терапевтичного читання» відкрила для дітей світ художніх книг для розвитку емоційного інтелекту. Читачі впізнавали книгу за описом, і, відкривши всі шість частинок пазлу, познайомились із книгою Світлани Ройз «Подорож страховиська», яка рекомендована до читання всім, хто хоче подружитися зі своїм страхом і більше не боятися.
Зупинка 2 – «Дружня» – за допомогою психологічної вправи «Мій внутрішній захисник», яка добре допомагає відновити відчуття внутрішньої безпеки, позбавитись тривоги, підвищити стресостійкість, допомогла дітям зустрітись із образом свого Внутрішнього Захисника. Для когось таким образом став Пес Патрон, для когось – батьки, а для когось казкова добра фея...
Літературна вікторина «Книги про справжню дружбу і не тільки» спряла нашому зануренню у світ книг про друзів та стосунки!
Третя та остання зупинка – «Терапевтична» – познайомила нас із головною героїнею книги Наталії Щерби «Часовий ключ» Василиною Огнєвою, яка поділилася із учасниками квесту власним способом підтримки ментального здоров’я. Разом з нею ми виконали терапевтичну вправу «Моє безпечне місце». Наостанок дівчинка-часівниця порадила школярам практикувати цю техніку, коли їм тривожно або сумно, а для наочності намалювати своє безпечне місце і повісити картинку над робочим столом.
Тепер діти забезпечені списком бібліотерапевтичної літератури на цілу осінь, а також дієвими психологічними техніками для підтримки свого психо-емоційного стану.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Додайте ваше ім'я та вік